Oferta gabinetu

Gabinet kardiologiczny w Chojnicach – Oferta prywatnego kardiologa

Kardiolog W Chojnicach – Leczenie chorób serca

Jako kardiolog leczący młodzież i osoby dorosłe oraz w podeszłym wieku i specjalista chorób wewnętrznych, zajmuję się diagnostyką i leczeniem choroby wieńcowej, chorób wewnętrznych oraz leczeniem chorób sercowo-naczyniowych. Zakres moich usług między innymi obejmuje:
– leczenie zaburzeń rytmu serca i przewodzenia
– leczenie niewydolności serca
– leczenie wad serca
– leczenie choroby niedokrwiennej serca (choroby wieńcowej)
– diagnostykę w celu określenia ryzyka zawału serca
– leczenie nadciśnienia tętniczego
– leczenie zaburzeń gospodarki lipidowej
– leczenie chorób sercowo-naczyniowych – diagnostyka i leczenie cukrzycy – diagnostyka i leczenie chorób tarczycy – leczenie chorób przewodu pokarmowego – leczenie chorób układu oddechowego

Diagnostyka w oparciu o USG serca oraz doppler naczyń tętniczych i żylnych

Mój gabinet kardiologiczny wyposażony jest w sprzęt do diagnostyki nieinwazyjnej. Przeprowadzam m.in. badanie holterowskie (EKG holter i holter ciśnieniowy), elektrogram spoczynkowy, USG serca oraz próby wysiłkowe.

Badania kardiologiczne – Leczenie nadciśnienia

Podwyższone ciśnienie tętnicze to niepokojący sygnał, że układ krążenia narażony jest na poważne schorzenia. Nieleczone nadciśnienie może prowadzić m.in. do udaru mózgu, dlatego konsultacja z kardiologiem, który dobierze odpowiednie leki obniżające ciśnienie, jest nie tylko wskazana, ale wręcz konieczna.
gabinet kardiologiczny chojnice