Kompleksowa opieka kardiologiczna – oferta gabinetu

serce i stetoskop

Oferta gabinetu skupiona jest na zapewnianiu pacjentom kompleksowej opieki kardiologicznej. Skierowana jest zarówno do dorosłych (w szczególności osób w podeszłym wieku, które są najbardziej narażone na występowanie problemów w obrębie układu krążenia), jak i młodzieży oraz dzieci. Pacjenci mogą liczyć nie tylko na kompleksową diagnostykę, ale również na wyznaczenie i monitorowanie planu leczenia. Przeprowadzam leczenie choroby wieńcowej, leczenie po przebytym zawale serca i leczenie zaburzeń gospodarki lipidowej.

Diagnostyka kardiologiczna

Gabinet wyposażony jest w nowoczesny sprzęt przeznaczony do przeprowadzania licznych nieinwazyjnych procedur diagnostycznych. To badania niezastąpione w rozpoznawaniu schorzeń związanych z zaburzeniami pracy serca oraz układu krążenia. Warto je przeprowadzić już po zauważeniu pierwszych niepokojących objawów związanych m.in. z podwyższonym ciśnieniem tętniczym. Ich szybkie wykrycie zwiększa bowiem szanse na podjęcie skutecznego leczenia i zahamowanie niekorzystnych zmian w organizmie. Nieleczone nadciśnienie może prowadzić m.in. do udaru mózgu, dlatego konsultacja z kardiologiem, który dobierze odpowiednie leki obniżające ciśnienie, jest nie tylko wskazana, ale wręcz konieczna.

Oferta gabinetu obejmuje:

• leczenie zaburzeń rytmu serca i przewodzenia,
  • leczenie niewydolności serca,
  • leczenie wad serca,
  • leczenie choroby niedokrwiennej serca (choroby wieńcowej),
  • diagnostykę w celu określenia ryzyka zawału serca,
  • leczenie nadciśnienia tętniczego,
  • leczenie zaburzeń gospodarki lipidowej,
  • leczenie chorób sercowo-naczyniowych,

a ponadto:

• diagnostykę i leczenie cukrzycy,
  • diagnostykę i leczenie chorób tarczycy,
  • leczenie chorób przewodu pokarmowego,
  • leczenie chorób układu oddechowego.

Leczenie nadciśnienia i innych schorzeń kardiologicznych

Pacjenci korzystający z usług mojego gabinetu zostają otoczeni pełną opieką kardiologiczną. Po wykonaniu niezbędnych badań i postawieniu diagnozy przystępuję do ustalenia planu leczenia. Oferta gabinetu obejmuje m.in. leczenie nadciśnienia i związanych z nim dolegliwości, a także innych wykrytych schorzeń kardiologicznych. Po jego wdrożeniu stan pacjenta jest na bieżąco monitorowany poprzez regularne kontrole i dodatkowe badania. W przypadku niezadowalających postępów w leczeniu może nastąpić zmiana przyjmowanych leków lub dotychczasowych zaleceń.
Świadczę usługi kardiologiczne na rzecz osób dorosłych, młodzieży i dzieci. Specjalizuję się w leczeniu chorób i wad serca, ponadto przeprowadzam diagnostykę cukrzycy, chorób tarczycy, przewodu pokarmowego oraz układu oddechowego.

Dane kontaktowe

Oferujemy także

pomiar ciśnienia krwi

Leczenie zaburzeń rytmu serca

Przeprowadzam leczenie tachykardii, bradykardii i wielu innych zaburzeń rytmu serca. Rozpoznanie arytmii następuje podczas badania elektrokardiograficznego.

pacjent trzymający się za klatkę piersiową

Leczenie niewydolności serca

Diagnozuję przewlekłą i ostrą niewydolność serca. Schorzenie to spowodowane jest m.in. nadciśnieniem tętniczym lub zapaleniem mięśnia sercowego.

lekarz używający stetoskopu

Leczenie wad serca

Specjalizuję się w leczeniu wad serca wrodzonych i nabytych. W moim gabinecie przeprowadzam konsultacje i szereg zabiegów diagnostycznych.

badanie z użyciem ciśnieniomierza

Leczenie nadciśnienia

Nadciśnienie tętnicze wymaga zmiany trybu życia, a jego ostry przebieg – wdrożenia farmakoterapii. Zajmuję się diagnozowaniem i leczeniem podwyższonego ciśnienia krwi.